Thursday 26 December 2013

PROJEK 8

Projek 8 adalah persembahan.
setiap major terpaksa melakukan satu persembahan.
tema malam persembahan itu adalah "the lost kingdom" iaitu 7 empayar yang telah hilang pada zaman dahulu.
antaranya ialah : 
langkasuka
pagar ruyung
mataram
srivijaya
demak 
Pada malam itu planning telah membuat dua persembahan iaitu cup musik dan tarian...walaupun kami tidak memenangi dalam acara tersebut tapi kami masih berbangga kerana kami telah cuba yang terbaik :)...
 saya masukkan gambar yang sempat diambil :
































saya tahu banyak gambar saya letakkan..sebab saya memang suka ambil gambar.huhuhu
berakhir sudah studio rus104..segala kenangan pahit dan manis akan saya ingat selamanya..memang sedih..tahun depan non design dan design akan berpisah studio.jadi hanya gambar inilah sebagai bukti yang kami pernah bersama sebagai 1 team.. :)
 

No comments:

Post a Comment